18.56

Blev ingen hoppträning för min del eftersom jag inte hunnit hoppa i princip någonting okej träning är till för att träna men då blir jag bara himla besviken osv om det går skit som det aäkert hade gjort då han bara blir springig osv på tanke med att han haft det lite lugnare nu pga av nå saker som jag inte orkar förklara med de är då lugnt nu !

Vi for då på stan idag och köpte gummibåtar hehe så jag linn sofia degen jens jessica och jessica sjösatte dem och gled runt i älven , riktigt najs men he gick lite fort och jag blev då blöt som satan , tack för deet..........;)
Men ska iaf markarbete lite med hästen ikväll sedan så vettefan om det blir grillning eller något sådant , tjingeling!

                                       
                                          
Sommaren 07                                                                 Sommaren 08
alla bitar var på plats                                                     bra och dålig

och 2009 kommer bli ett helvete eller?                        






never a step forward just a bunch of steps back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0