It's hard to take courage in a world full of people you don´t know yet

Att jag inte skrivit pä ett tag är för att båda våra datorer pajade hahaha , lyckat..
Menmen under tiden så har jag hunnit få sommarlov och gjort mina sista dagar på norrhammarskolan och partajat med klassen! Bilder kommer snare har som ingen ork att lägga in de nu.
Måste jag berätta vad som hände igår när vi kom och körde i dryg 110 så smälls motorhuven upp och trycker in och krossar rutan . Jag troddde seriöst att mitt hjärta skulle hoppa ut , trodde ju antgaligen att det var en älg elr nå när det bara blev krash och svart . Menmen allt gick då bra iaf och vi tog oss då hem!
NU har jag vaknat för en stund sedan och vill bara lägga mig och sova igen för imorgon börjar jag jobba och det blir förmodligen i tre veckor men vill man ha pengar så vill man . Första ska vi då rensa en tomt på skog och snår sedan måla en kran som är typ 35 meter hög???? ja kommer ju falla ner och dö haha.
Nämen nu orkar jag inte skriva nå mer , pussss!


♥ !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0