13.52

Borde verkligen göra något annat än att sitta här och glo.



1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
haha sandras bail hahahaha

2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse?
sov

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
vaknade

4. Vad hände dig 1993?
födddes

5. Har du ett förhållande just nu ?
neop , singel..

6. Tre ord varför du sist spydde;
jag mådde illa?

7. Vilken färg är din hårborste?
rosa , blå eller silver beror på vilken ja ska svara vilken färg den e

8. Vad köpte du sist?
skor eller bensin?

9. Vad fick du senast i present?
vetej

10. Vilken färg är din dörr?
ljusbrun

11. Var förvarar du dina pengar?
plånbok

12. Hur var vädret igår?
minns int hehe blåste trojaq

13. Var kramades du sist?
igår tror jag väl ?och var vettefan

14. Vad ser du fram emot?
sommarlov

15. Vad är 15?
en utav frågorna

16. Vilken skostorlek har du?
typ 39

18. Är du random?
naaaj

19. Vill du klippa dig?
jå men vill inte att det ska bli kortare(u)

20. Är du över 25?
år ? nej

21. Pratar du mycket?
Joodå

22. Kollar du på O.C.?
har gjort

23. Har ditt namn ett "X" i sig?
nee

24. Känner du någon som heter Steve?
nae

25. Hittar du på egna ord?
sånt hinns inte med

26. Är du kittlig?
nej

27. Är du en typiskt svartsjuk person?
nae men det kan hända att jag blir det

29. Nämn en vän vars namn börjar på S?
Sofia

30. Vem ringde dig sist?
Linn

32. Biter du på naglarna?
ne

33. Har du lockigt hår?
Ne

34. Vilken konsert ska du på härnäst?
blir väl typ nån på stads

35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
mig själv

36. Hur många gånger har du svurit idag?
har typ inte öppnat käften idag

37. Vilket ord säger du ofta?
guu

39. Har du sett filmen ‘Donnie Darko'?
ne

40. Ska du jobba imorgon?
neee

41. Vem kysste dig senast?
en sötnos

42. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
det vet jag då inte

43. Vad borde du göra nu?
De är mycket det..

44. Har du något smeknamn?
Mattis

45. Sover du mycket?
nej

47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
I taket lyser stjärnorna

48. Tycker du om någon just nu?
"ne för jag hatar ju alla" ? haha

49. När diskade du senast?
åhåå det måste nog ha varit på hkn i veckan

50. Har du gråtit idag?
ne


Kommentarer
Postat av: sandra

jag gillar att ramla

2009-06-11 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0