So go ahead and get gone, call up that chick and see if she´s home. Oops, I bet you thought, that I didn't know,

JAg tror jag är less på att sitta och skriva inlägg på bloggen , finns väl som inget intrassant att skriva haha.
Kom iaf hem från skooogen för en stund sedan och det är då bara paaiin . Fram tills pengarna kommer iaf hehe.
Idag ska jag iaf rida och kolla om frank baines dressyrsadeln ligger bra även när den  rids i på yippie sen även rida kloetta och sen blir det väl att hitta på något beroende på vilken tid jag är klar i stallet .
Ne nu måste jag och hämta sadeln , slänger in nå bilder från detta hemska sommarjobb. TJING!!

                           skog..l
jesper och hans tub på                                     
 vårdcentralen haha
Han fick en allergichock av nått
men jag tror ja  ha skrivit de ?haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0