Show me the sense of being alone

Fan asså allt går då rent åt helvete förtillfället .
Dressyrträningen gick pissigt dåligt och jag har för höga ambitioner men hur kul är det när man inte ens har haft en liten svacka på snart två år sen ba helt plötsligt  är allt bara skit , man rider väl ändå för att det är kul  och just när är det då inte set minsta kul , är himla less att det bara har gått neråt på  sista tiden menmen vi kommer väl tillbaka (?)
Och det sista jag behövde nu var ju verkligen att bli tryck mot väggen av någon som inte förstår ett piss av vad det hela handlar om och snackar om att jag borde lägga av och ta en paus för att få tillbaka min motivation ? tap
Ska iaf och kolla på några sadlar nu sen vet jag inte vad som händer.
Ha ett bra liv hehe för det ska jag , tjing!


              hon saknas fan!

Kommentarer
Postat av: Sussie

haha vem tycker att du ska ta en paus??

2009-06-06 @ 14:26:39
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0