Maybe you just the one I need

Inatt har jag då faktiskt sovit!!
Följde linn hem och sov där för jag inte hade lust att sova själv hemma haha ,
inte roligt att sova själv. Jessica kom även förbi ett tag och sen var hon då bort i morse innan jag gick hem ?
Igår så gjorde vi inte mycket alls typ "grillade" lite och sen bara satt som döingar.
Snart blir det iaf jobb för min del , klockan nio verkar det bli att vi börjar varje dag för åtta är lite väl tidigt haha.
Nämen nu ska jag byta kläder sedan ska jag iväg !
Det är då bra väder idag iallafall så något positivt , PUSS



Kommentarer
Postat av: linnea

vart jobbar du :)?

2009-06-17 @ 10:55:39
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0