Is there anything that can make you happy

Idag gjorde vi det sista i skogen iaf så det är ju skötn men nu väntar bara målningen av kranen hehe..
Vi sov då i husvagnen inatt och det var då mysigt förutom att det stod två gubbar utanför dörren o jag höll på att dö haha.
Skulle egentligen till byske med nå söta människor nu med de blev som inget byske för mig för ja ne nu blir jag bara förbannad det finns faktiskt något som lyder säg inte en grej och mena en annan.
Ikväll får vi väl se vad som händer ska iaf till stallet och prova den där sadeln , det är iaf en
 Frank Baines reflex som ligger bra på yippie i stallet och nu ska jag prova rida i den så vi ser väl om det passar.
Tog förresten hål i naveln igår också , sedan kollade vi runt lite o jag köpte en väska och bikini hittade jag då ingen , sen så chillade vi på vitberget jag towa jesper sofia linn och jessica sen for vi typ bara runt  och så , grillade gjorde vi också som vanligt.
Nämen nu blev det då lååångt , vet då inte egnetligen hur jag orkar skriva någonting för
de känns som allting bara går åt helvete för mig just nu men jaja.
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0