I'm holding on forever reaching for a love that seems so far

Godmorgon igen då!
Verkar då bli skitbra väder idag och då lär jag ju bränna mig mer än vad jag gjort på mina axlar och inte har vi någon solskyddsfaktor inte så jaja.
Sofia är då inte det lättaste att få tag i på morgonen , jag blir ju tokig.
Kunde inte sova inatt utan jag somnade väl vid två sedan vaknade jag vid fem sen vaknade jag vid halv åtta och kunde inte somna om så jag tog en dusch istället och  konstigt nog är jag inte trött?
men känner jag mig själv rätt så kommer det komma snart haha.
Ja så här ser då min dag ut

09.00 - ca 16.00 : Jobb

17.30 - 19.00(?) : Hoppträning

Sedan blir det väl att ta hand om hästen osv sedan ska jag väl ta livet av mig eller något liknade
haha nämen då lär väl inte hända så mycket om jag får gissa.
Jaja ska försöka få tag i sofia nu igen då så have a nice day , tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0