If life is just an prelude to death, why do we want to live?

Okej nu är det så här att jag kom hem från linn för ett tag sedan eftersom jag sov då där inatt men hade nå psyk och kunde inte sova så jag  låg och stirra itaket och flög sedan upp i sängen när hanna ringde inatt haha.
Men iaf så har vi ingen matte nu på morgonen för vi har då gjort klart allt vi ska göra så det känns ju skönt och nog blev det ett mvg till mig dära hehe naaajs.
Blir nog att jag skippar idrotten , mår då fan inte bra men jag måste till skolan för jag måste ändå ner på stan sen så det suger . Ikväll blir det att hoppa turkens(jessica) ponnyn som jah förövrigt körde ett kort men intensivt dressyrpass igår och sen fick min häst sig en tur i skogen över ängar o skit mot atorp.
Just nu finns inget annat i min hjärna än sommarlov vet då inte ens vad som händer ihelgen eftersom jag bara tänker på soommarlov just nu. Har iaf kurs på lördagmorgon , annars är detta helgen utan planering menmen jag är ändå ingen planerare så det kvittar.
Nae nu måste jag kolla skor och hittar jag inga jag vill beställa så blire att köpa ett par på stan idag så tjingtjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0