If I could just be right there where you are

Fredag igen då!
Men just nu känns det bara som en vanlig dag eftersom imorgon har jag dressyrträning vid halv tio så blä på tiden men annars blir det väl kul , hoppas bara att yippie är lika fin som igår imorgon då .
Vad som händer idag vet jag då inte så om någon vill hitta på något så call me.
Hade den där friidrottsdagen idag och det gick då skit haha , slungbollen for då absolut inte rakt och jåå haha.
Köpte skor på stan idag men inte de jag hade sett ut utan ett annat par , eftersom jag kom fram till att de andra paret som jag hade sett skulle jag inte få nå mycket användning för så då blev det ett annat par=)

Orkar inte skriva nå mer , pusshej!



















Jag hade lite skum hårfärg förra sommaren. 
Satt fyra timmar med olika färger osv hos frisören för att få en lite mer
naturligt blond färg men det blev då tillslut en färg som var lite ljusbrunblond
 aktig men den färgen var då himla skum för i endel ljus var den vit och
 i endel mörktljusbrun och ibland som på bilden haha skitskumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0