I keep thinking times will never change , keep on thinking things will always be the same

Nog hade jag sovmorgon idag nog men nog råkade jag somna tidigt och nog vaknade
 jag tidigt
och inte nog med det ... har förbannat ont i magen , jävla skit.
Ska typ lägga mig igen och frysa jävel , kanske har feber också .. skulle då inte bli förvånad haha skrattretande.
Jag är mycket positiv idag känner jag haha=)
Nae nu peppar jag att sova bort halva dagen om inget bättre dyker upp sedan blir det också en sväng in på kliniken och hämta ut nå grejer .. men jaja pusspuss!


                                                    påsk08

Kommentarer
Postat av: Anonym

skolkarnnn

2009-06-04 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0