I can wait long but i can´t wait forever

I går hade ju vi snacket med mammor hehe. Naajs .
Sen så for jag och hyrde film för jag fick ju inte göra nått?!"?!?!?!?!? Naajs.
Och nu är jag jättetrött och ska och jobba . Naajs.

Jag tror inte jag är på så bra humör idag haha.
vad som händer senare vet jag då inte , kanske drar ut till stugan idag för vi ska ju äta lunch osv där på midsommar(fredag) så kanske lika bra att vara där för en torsdag som denna har jag ingen aning om vad som händer , sen är jag ju ledig imorn så att säga. Nae nu tycker jag den lataste människan på jorden (sofia) borde ringa mig och säga att de är på gång memen jag får nog lugn mig he he .
Nee nu är det slutskrivet , vet som inte vad jag egentligen ska skrivaom hära=P

 
kvinnorna älskas och skogen hatas





Live, Laugh, Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0