How far is it to next chapter?

Två dagar avklarade i skogen.
NU syns det iaf att det är en tomt och vi har bara kvar att bära bort alla feta jävla träd och ris ..
Är rent ett helvete att bära tunga träd och ännu värre att gå runt med röjsågen , man får ju rent träningsvärk i axlarna och armarna haha. Och kryp av alla storlekar och typer finns det gott om kan jag lova !!!
Sen har vi en gargaetomt kvar och en annan hustomt.. sen blir det att måla en 35 meters kran!!!!!!! haha ...
Nämen inatt blev det inte mke sömn så nu är jag fett trött så det blir stallet nu sedan hem och duscha sedan sova lite kanske innan jag hittar på något så jaaa , PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se en bild på dig och flanellskjortan!

2009-06-16 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0