22.11

Vi hade då ingen idrott i morse så det var ju himla skönt!
Idag har vi just och pass bara planerat vad som händer nästa vecka och bakat på hkn , trodde rent jag skulle spy haha..
Annars har jag då hittat ett par skor idag som var helt okej. Kan ju inte ha de skor jag vill ha för jag har jävla breda fötter , förbannat ska kapa dem.. Det var iaf ett par svarta pumpa med högplatå och öppentå med ett band som man knäpper runt ankeln , ganska enkla men helt okej!
Sedan blev det stallet och hoppningen gick bara bra , det gäller bara att han blir lite självsäker så han kan gå på avstånd själv och blir lite modig menmen med lite träning så kommer det nog bli bra de där =)!
Mitt rum är då under städning just nu haha men då ska jag ju såklart sätta mig vid datorn och inget5 blir gjort .
Har ju fan redovisning på spanskan imorgon tror jag , attttttaans .
Nae nu ska jag återgå till städningen , den behövs verkligen.
Sovmorgon imorgon säger jag då bara!!!!!!



påsk 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0