I put the search aside and hope that all the pieces will arrive again

Helgen var skitnajs där borta i malå , riktigt kul!
Igår var jag och sofia i byske och softade sen for vi hem till
henne och myste med nudlar hehehe.
Har även varit i stallet idag och hoppat lite med hästen , gick skitbra=D!
Sedan att han är galen för han är så himla pigg är en annan sak men bättre det än att han blir en latmask.
Nu sitter jag här och nördar medans mina pinglor sofia och jessica sitter och ser på film.
Ikväll vet jag då inte vad som händer men det blir väl nå mys.
Justja vi har ju köpt en liten pointervalp som pappa ska jaga fågel med hehe.. hon är rätt så söt och hade redan namnet tjorven och lyssnar till det så vi ska inte byta men namnet tjorven är inte ok.
orkar inte skriva mer så jag avslutar med en bild på hästen från idag och lägger nog in lite byskebilder ikväll:)!PUSS


 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0