02.05

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: kroketter
Band: vet inte
Film: Kommer inte på någon nu
Bok: Jag behöver dig lika mycket som jag älskar idg och jag älskar dig så himla mycket
Sport: Ridning
 Årstid: Sommar och vinter
Veckodag: Fredag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: 22.00

9 för tillfället:
Humör: vet faktiskt inte
Smak: mjölk
kläder: mjukisbyxor, tshirt
Bakgrund: yippie
Nagellack: inget
Tid: 01.35
Omgivning: tyst och mörkt..
Irritationsobjekt: livet ?


8 första:
Bästa vän:typ frida?
Screen name: va=
Husdjur: kanin
Piercing: örat annars näsan
Förälskelse: jadu
Musik: hahaa vet inte
Bil: lamborgini diablo ^^
Puss: vet jag då inte

7 senaste:
Cigarett: ikväll
Mat: kroketter o chicken
Dryck: mjölk
Biltur: från stallet
Kyss: haha tyst..
Spelad låt: ravers fantasy
TV-program: CSI


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: ne
Brutit mot lagen: ja
livit arresterad: ne
Badat naken: ja
Varit med på TV: jo
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: nät saker
Mat: svamp , senap
Musik: klassisk
Dryck: vet inte
Personlighetsdrag: tror de är bättre än alla andra

 4 saker:
 Du gjorde igår: sov stallet byske sofia sov
Du kan höra just nu: musik och tvn
Du inte kan leva utan: vänner
Du gör när du har tråkigt: datorn

 3 personer:
Du kan berätta allt för: jessica linn nathalie
Du tycker om: kvinnorna
Du inte gillar: deru

 2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: vår

1 önskan: att alla bitar ska falla på plats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0