To me you are perfect

Igår så blev det så att vi grillande fiskade och såg film sen kom även leffe och joinade jag och nathalie.
Somnade runt fyra och steg upp halv sju ?!?!? för att far mot piteå osv med jesper sofia leffe  och nathalie och vi hade det då trevligt må jag säga hehe. Fick bla med mig två par skor också som var riktigt billiga!
Ikväll har jag nathalie och sofia bara kollat runt på trästocks och så blir det en tidig kväll för min del för imorgon blir det stallet sedan blir det att fara och softa i kusfors , det blir nog najs=)!
Nu så slänger jag iaf upp byskebilder och nå bilder från idag och bilder från malå skit vi i för alla är fuckade och =)! puss!






today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0