This was no suprise

Jag blir tokig på att horoskop stämmer och jag är inte mycket till glad idag,
eller egentligen är jag inte arg eller nå bara nere hehehe.
Ihelgen var det iaf stadsfesten och den spenderade med de vanligt umgänget och även med jonas och
jossan som joinade mitt hem ihelgen . Har även hummit med att vara i stugan med dem och grillat , lyssnat på jonas gitarrspel osvosv. Har bara varit najs ! eller där ljög jag som fan .
Hela min värld har tumlats om och nu börjar jag intala mig själv en sak som kommer förstöra mitt liv för en stund .
Jag orkar inte att det alltid ska bli såhär i slutändan vad som än händer så kommer jag alltid tillbaka till exakt samma nivå. jamen skitsamm inget intressant med det.
Bilder från tiden av sommaren som gått kommer så snart jag hittat min satans usb kabel ... den är då alltid borta.
Nu peppar jag inför helgen om det nu blir mvm?!?!!?? och på torsdag far mina föräldrar och hämtar en hundvalp , den kommer säkert vara söt men ja haha . Jag låter inte peppad på livet så nu ska jag sluta negga och fara ut i regnet och till stallet! TjingelinG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0