17.10

just nu är jag ....

[ ] jätte glad
[ ] kär
[ ] glad
[ ] trött
[x] vild
[ ] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[x] besviken
[x] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: jesssica  nathalieoch linn
någon som du saknar:..josssan
någon som du längtar efter: ..
någon som du hatar: tpyingen
vem kramade dig senast: donno
vem pussade dig senast: fyll
vem ringde dig senast: jessica
vem ringde du senast: joe
vem var hemma hos dig senast: jessica
vem var du hemma hos senast: linn
har du några kärleksproblem: nae
har du ätit något idag:a
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: ne
har du skrattat idag: neeeej
hur lång är du: 172

Jag:
Är singel:
Saknar någon just nu: jooo
Är rädd för att bli övergiven: typ
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: ibland
Är en morgonperson: ja
Skulle kunna ha pyjamas på skolan:jo
Är kär i kärleken: nje
Skrattar åt mina egna skämt: hah ja
Vill ha barn: njae
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jooodå

Har du:
Glasögon/linser:
Piercingar: öron, ´navel
Syskon:  syster
Pojk/flickvän: ne
Jobb: nej
För många vänner: ne
Rymt hemifrån: jo
Färgat håret:jaa
Bra självförtroende: ne
Dagens skämt: vetint
Sagt "jag älskar dig" till någon: jo
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: jo
Somnat i skolan: halverst
Brutit ett ben: ne
Tappat bort mig i min hemstad: tror inte det
Sett en fallande stjärna och önskat: mpnga gånger
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: joo
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Varit på en blind date: ne?
Sovit en hel dag: jo

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: ibland
Ha ångest: händer väll
Drömma mardrömmar: inte ofta
Klä dig i svart: ofta
Lita på folk: det händer

Sista personen som:
Sov i din säng: oj de va längesen, säkert nån
Fick dig att gråta:
Du delade en dricka med: mins int:o
Skrek på dig: vet int riktigtt
Du fick sms från: william

Kommentarer
Postat av: sofia

haha så alla förstår dig utom jag :P

2009-07-30 @ 11:45:33
Postat av: sofia

haha så alla förstår dig utom jag :P

2009-07-30 @ 11:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0