You tell me nothing else but lies

Vaknade just nästan , har suttit och läs lite om kvasarer'
 lite faktiskt , vaknade runt 12.
Valde att vara hemma idag pga av att jag fortfarande
 har lite ont i magen och har ont i halsen.
Har även  en så kort dag idag och jag har allt arbete
som jag behöver hemma så det hade inte gett så mycket
att fara ändå. Imorgon går vi ju bara halvdag , wiihoo slutar vid halv tolv!
Ikväll får jag bara hoppas på att jag känner mig bättre och
 ändå far till ridhuset och hoppar , men vi ser ju.
Lipstick jungle var inte som jag förväntade mig men
 det var faktiskt nogorlunda bra iaf , bara lite svårt att
komma in i en redan påbörjad serie då man inte sett något ur den tidigare.
 Kirby Atwooood eller rättare sagt Robert Buckley är fan jävulskt snygg fast
egentligen är han inte så snygg , är nog bara det att han blir snygg för att
det inte finns nån som är nå snyggare än han i serien hhahah ;)
                  
NU ska jag ta lillhunden på en liten promenad sen
när jag kommer tillbaka så ska jag ta tag i arbetet
om kvasarer såp jag får det klart det här århundrandet
åtminstående och så kan jag ju också skriva om den
 annorlunda och konstiga drömmen jag hade i
natt eller ska jag kanske säga drömmarna haha...
men VAD HÄNDER IHELGEN?

menmen nu ska jag hoppa i kläderna  , PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0