15.38

tre saker jag inte förstår mig på:

1. varför jag har ont i magen
2. hur man kan göra ingenting
3. varför jag spelar hög musik och har hög musik på tv


tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

1. lampa
2. högtalare

3.skivor


tre saker jag gör just nu:

1. väntar på bättre tider

2. lyssnar på en massa groove coverage låtar

3. kollar på hästannonser


tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. hoppa fallskärm
2. ha förbannat kul
3. flytta/resa runt


tre saker jag kan:

1. sova
2. rida

3. köra bil... he he


tre saker jag inte kan:

1. sova när det är varmt
2. sova när det inte är kolsvart

3. vara sur länge


tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. erika - relations
2. groooove coverage
3. volbeat- still counting 


tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. bli osynlig
2.  få min vilja igenom

3. snowboarding på riktigt


tre favoriträtter:

1. krokettttter bearnasisesåås
2. fläskfileegrejs

3. ulriiiikas tacogratäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0