I need it just like the air that I breathe

Steg upp halv sju för att hinna duscha osv innan min buss gick halv åtta men man har ju sovmorgon varje torsdag så jävulskt skönt! särskilt när man kommer på det innan man ska gå till bussen wiiiiiehhoo!...
Kul att den här dagen börjar bra haha. Och i mitt horoskop ( vet att jag inte ska läsa sån skit) står det att en vän kommer att uppföra sig illa mot mig. HAHAHAH jag är redan förbannad och kommer att bli ännu mer irri känn jag på mig. jävla sovmorgon. Sen har jag inte sovit mycket inatt heller nu är jag inne i nån period där jag inte är det minsta trött när jag ska sova , det går helt enkelt inte? sen kom min käre far hem inatt (har varit på konferens i malmö) sen kom han in med nån tidning ba den här måste du läsa aha?!
Idag börjar jag då halv elva om två och en halv timme , wiiiee sen måste jag ju såklart betala mina bussresor eftersom jag glömt mitt busskort i stugan som ligger 30 mil bort. De har ju även höjt priset från en tia till tretton kr? inte så värt.
Blir iaf så att jag snäppar ner på stan och kollar efter skor idag , har letat uggs men hittar inga jag vill ha , okej dom är grymt sköna men endel ser det ut som man har dinosaurie fötter i. Behöver också ett par sneakers har kollat på ett par nike men nu minns jag ty int hur som såg ut haha?, men jag behöver också nå stövlar eller stövletter men får se vad jag hittar=) efter det ska jag till stallet men det blir nog inte föränn efter middagen , sen kommer det nog ta hela kvällen , ska rida igenom Yippie och sedan även Ivan. Men nu ska jag ta en kopp te och sätta mig vid tvn och kolla om det är nått bra där. Är runt -19 grader ute just nu , brr..
Jag och jessica var som småsnygga på bilden där nere haha.... hittade den då jag kollade igenom gamla bilder som jag hade på en skiva ahah;);)
Ha en bra dag tjingeling
, Pussss!



^december 2005!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussie

hahahaha men gamla tjejer då! inte ny!

2009-01-15 @ 10:43:30
URL: http://susannakristina.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahahha inte snygga!

2009-01-15 @ 16:27:46
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0