17.07

Sitter här nu med gymnasiepappret i handen och ska söka in nu , fyy.
Får se vad det blir.
Var en ganska soft dag på skolan , inget speciellt hände .
Fick även en god nyhet av lars idag , Nouppsatsen kan
 lämnas in på måndag , fredag är endast sista dagen
vi får jobba med den på lektion , puuh , tur det har inte skrivet nått!
bara antecknat massa skit som jag inte förstår något av.
Men har därimot matteprov imorn! men det ska nog gå bra , hoppas jag då på.
Får se om jag och pappa hinner in till stan
 nu snart , han kom hem nyss vettefan vars han har varit men luleå antar ja.
Annars blir det att kolla igenom matten , skriva lite på no.n och sedan
vid halvåtta tiden börja dra sig till stallet , ska jag  som sagt o hoppa med yippie lite på ridhuset=)
Nu har jag som inte så mycket mer skit jag kan
 skriva eller jo förresten blir det att fara till vitberget
 imorgon vid halv sju , sedan börjar det vid sju (?)
och sedan får vi se vad som händer ? =D Tycker att ni ska höra av er iaf !
NU blev jag på fettbra humör är fan glad! WIIIHO
vet då inte vrf men jaj :D
jag brände då stuvade makaronerna som
jag gjorde idag , pappa spydde nästan när han smakade hahah
jag är nog misslyckad haha....
menmen PUSSSSS!! TJING!


Kommentarer
Postat av: dubbelhakan.se

jävligt fin dubbelhaka har jag då.

2009-01-29 @ 18:29:40
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0