17.22

Bli då inge stall , mami ska dit istället.
Nu är det så här att jag suttit och kollat på en massa
hästprylar och vill fan ha en massa saker!
Men jag har då inga pengar och min mamma vill nog
inte betala allt hah jag får nog ta med pappa nånstans och lura på han
 nå saker! brukar ju funka haha ;)
 Nya saker påminner mig och att min ristövlar som jag beställde
till jul, eller fick i julklapp borde komma islutet av februari ,
 ett par Cavallo Piaff Pluss =D som har båda dragkedja , som jag
nog måste ta på tanke med mitt ledband som är fuckat sen datorhistorian
som jag säkert nämnt. Stöveln har även extremt hög dressyrbåge,  det gillas skarpt! 
Kan ju även säga att stövlarna är
snyggare på och i verkligheten än på bild
 , då de ser ut att lika gärna kunna vara av plast.
 På den andra bilden ser stöveln även ut att vara väldigt kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0