14.14

Ja min dröm alltså.
Började med att och några var vid träbron vid kyrkholmen men det var en fet bro som vi skulle över , vi var i en sorts stor gallerbur som var gjord av några madrasser . Vi började rulla över bron och plötsligt öppnas den som att det stor båt skulle köra igenom men det öppnas int uppåt utan nedåt. Vi faller ner i älven från bron som var sky hög och liknade högakusten bron. Sen så skriker jag när vi landar i vattnet att rör er inte flyt bara runt , sen så fick vi lift av några båtar. Sen så var vi helt plötsligt i ett skitlyxigt timmerhus som jag och jessica och våra föräldrar bodde i. Föräldrarna och våra syskon låg och sov i sovrummen och vi hade typ fest haha. Sofia köpte nån cider från den stora baren som stod dära och fick sedan panik för det börja röra sig i sovrummen och det kommer en bil i rondellen utanför huset och hon häller ut cidern på mattan. Allt folk kastar sig på matten och sniffar och luktar på fläcken där hon hällde ut cidern. Sen kommer några gamlingar in ba hoho.
Sedan var jag helt plötsligt vid skolan och gick runt nere vid viking och bland lägenheterna med bara täcke runt om mig och det var mitt i vintern, sen är jag helt plötsligt nedan för mellanstadiet och i en halfpipe där några ur min klass åker längskidor så jag börjar också åka sen är vi utanför matsalen och en massa folk börjar kasta stora gymastik/yoga bollar runt i luften . MIn klass springer in på gympan och ska byta om , jag har med mig en massa kassar , en stor bag , en vöska och en bärbar dator som jag innan glömde på gräs mattan utanför gympan när alla snörde bollarna . och jag då var det helt plötsligt sommar. Sen kommer en massa folk utanför gympan och ska typ anfalla oss med vattenballonger och det står även småbarn utanför och kastar på varandra. Sofiap börjar skrika hysteriskt och springer in i gympasalen fast igenom ett kök först och hon ba det här är ju semmellager. Och när vi kommer in i  gympasalen är det massa semmelhyllor och det står nå folk där som kastar en semla i huvudet på mig och trycker upp en med bara mandelmassa i munnen på mig. Sen vaknade jag.

 HAHAHAHAHAH asså jag orkar inte att drömmar ska vara jävulskt
konstiga och man är på ett ställe sedan på ett annat två sek efter hahahah ;)'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0