13.22


INt fan har jag läst om judendomen än haha..
Blev inte så att jag for till vårdcentralen utan mamma fick avboka det för det känns redan bättre i örat , har inte ont längre men jag är ju fortfarande förkyld men det är en annan sak. Har varit förbannat nu för jag la in en massa låtar på mobilen men så var allt borta lika fort som det kom? HAHha jag måste nog skaffa ett nytt minneskort , hatar när inte allt rymms jaja får ta bort den sämsta skiten=) Antigen ska jag sätta mig framför tvn nu eller så läser jag på lite om judendomen och det vet båda du och jag att jag såklart kommer sätta mig framför tvn , antingen med boken i handen och låtsas vara duktig ( ja det är så jag gör tar hem alla böcker och pluggar eller jag tror iaf det sen gör jag något roligare medans och minns inte ett skit av det jag skulle ha pluggat om) eller så sitter jag bara o glor på nått dåligt program , finns inget bra på dagarna men jajja,här är då en eskiiimåå bild i början av vintern! Tjiiingeeeliiing!



















Ska sluta se framimot saker ,
för jag vet att ingenting blir som
 man förväntat sig lika så ens
 drömmar,så lika bra att inte ha
 några förhoppningar på nått.
 Planera inte för mkt, för
det man planerar blir ändå aldirg av.
 Det som har  varit ska
 stanna bakom mig och jag vill
 inte kolla tillbaka utan jag kallar
det som varit det förflutna.
fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0