15.47

Huset var skitfint och mysigt men hade typ ingen mark och så.
Att ha häst där hade inte blivit så lätt då eftersom gården var på ett typ berg och hade
bara en plan som sluttade som man kunde ha som hage så det funkar ju som inte. men jaja=)
Ska iaf vara med nathalie och jessica , men man vet aldirg hure blir haha lika bra och inte planera.
och efter tolv slaget så fyller jag år  då förväntar jag mig ett sms eller samtal ;););)); hahaaah
Nu blir det att hoppa in i duschen tror jag eller så småningom iaf=)
Har inge mer att skriva nu menmen , ha det så bra!PUSSS"!!!!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

GULLEGOLDIE

2009-01-31 @ 16:42:28
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0