The truth is just an illusion

hhejhej , har inte varit på skolan idag pga av att jag vaknade upp runt två inatt och
 hade så förbannat ont i örat och jag kunde inte svälja min egen saliv och det var
 stopp i halsen .  Jag kunde inte somna om och var uppe hela natten o tog alvedon o
 skit men inget hjäpte och jag trodde seriöst att jag skulle måste amputera bort örat ahha
 Men nu är det iaf bättre men det gör fortfarande ont och det är som att
det är lock för örat fasst det gör ont hah. Iaf så inatt så kom mamma in ba vad äre som ryk HHAH
då höll min lampa på att börja brinna , för skärmen i tyg och plast hade typ smällt och det rykte hahaah
int märkte jag som låg just brevid något haha (A)
 Nu så är jag då förbannat trött o kan inte sova för det susar i örat
och det är nå så jävulskt störande men jag ska nog på skolan imorn iaf , skiiiiiiidorrr ffs!!!! he he he .
JAg har drömt konstiga saker som att när jag blundade var det en annan värld bakom ögonlocken ?
jag har då alltid skit skumma drömmar men minns dom bara typ en
 timme efter jag vaknat sen så är dom helt väck ,
kanske ska sätta mig här och skriva dem när jag vaknar ahha nä det skulle nog
 bli rätt så pinsamt om jag ska vara ärlig haha;)  haha inte bara du jessica som drömmer konstigt HAHh;)
Jaja nu ska jag lägga mig i min ensamhet framför tv och kolla om
det är nå bra där ,som det såklart inte kommer att vara , finns fan inget att se på dagarna ..  hare bra , pusss!






Kommentarer
Postat av: jes

bara det att jag inte drömmer utan jag gör det i verkligheten?

2009-01-13 @ 15:49:29
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0