I keep telling myself hey life will go on

HEjhej , Sov hos jessica inatt och vi gjorde då inte mkt , träffade hanna iaf.
SEn idag vare skola igen hehe.. Alla skippade iaf spanskan och det blev
ett jävla liv o alla sprang och jag vet då inte vad och våran
 lärare laggar som om det var hela världen höhö ,
blev iaf stan sen med nathalie jessica och linnn.
Vigick runt och kollade lite sen for vi på waynes och
 dom fikade för nathalie fyller år idag , GRATTIS!!!=D
 Har nyss gjort min egna mat , fiskpinnar&mos , jag är duktig,
 så ska jag fixa en skiva sen så blire nathalie linn och sofia ikvl har
 ingen aning om vad vi ska göra men vi hittar nog på något!
Ska möta nathalie snart iaf=)
MEnmen har inte mycket att skriva , fredag imorn iaF! jävligt skönt med helg. aja hare bra PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0