I should know that it not gonna happen

hej , imorse skulle jag ju som sagt till skolan men när jag steg upp så kände jag ba nej ,
örat är det lock för och det tar ont när jag sväljer min egen saliv.
Så klockan ett ska jag förbi vårdcentralen o kolla om det kan vara öroninflammation=O?
 menmen vad ska mangöra.
NU missar jag ju gymnasiegrejen där syv skulle berätta om hur
 man sökte in till gymnasiet , fuck. Men nån annan får väl förklara för mig.
Linn får nog blir offret alla andra är då sjuka.
Idag MÅSTE jag verkligen börja plugga om judendomen , gjorde inte det igår
som jag lovat mig själv utan satt istället och plockade ihop delar av olika träns
och sorterade delar av det jag använder och inte.
 Fan nu måste jag ta tag i skolan för jag vet att jag blir bara besviken på mig själv i efterhand om jag inte gör det och vad jag gör ist för att plugga ordentligt? jo jag tar längre tid på mig i stallet så jag
har en ursäkt för att inte plugga ordentligt eller så kommer jag på
nått annat som att jag ska tvär kolla en sak på datorn sen blir jag fast här.
 Sen skjuter jag alltid upp det ,så i slutändan sitter jag på kvällen/morgonen före ett prov och pluggar? Hhaha .
FAn tur att vi har nationella inge mycke plugg , men då ska man istället kunna allt vi gjort under åren , ohherregud....
Nu måste vi fan dra ihop några och
hyra nån stuga nånstans och fara upp
och ba chilla , skoter , åka snowboard men ba hitta på nått, Någon som är på ??
Kan ju int bara sitta inne o sura hela vintern.
 Vill upp till ammarnäs men det verkar som om det inte blir föränn sportlovet. För den 14februarihelgenskoterbacktävlingarna är där så har jag marianne essén söderberg dressyrkurs? Kändes ju skitdrygt , fan att saker ska komma ivägen för varandra, men finns inget att göra åt det. Jag vill fan kunna vara på flera ställen samtidigt ahah...
Näe nu ska jag ladda hem nå bra musik och tabort allt från telefonen o lägga in lite nygammal bra skit!
Ha en bra dag=) , pussss!




NÅTT TIPS PÅ NÅGON BRA FILM?

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du må ju se "the orphanage"! Handlar om ett läbbigt gammalt barnhem.

2009-01-14 @ 14:28:09
URL: http://susannakristina.blogg.se/
Postat av: din pluggvän

du är en pluggis mattis. bara du som inte insett det ;)

2009-01-14 @ 14:30:33
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0