Nothing will ever stays the same

HEj , dagen började med att jag steg upp och tvärtvättade
håret sen for och släppte ut några hästar sen fick jag skjuts
till skolan. Och jag är då lonelykid haha.
 Att skriv om judendomen gick faktiskt bättre än förväntat!
men då var det bara det att vi inte ska få något betyg på detta
utan istället läsa på allt om isalm och få några papper och
sedan våra papper om  judendomen sen ska vi skriva en
 uppsatsskrivning och jämnföra religionerna. fyy.
När vi slutat så gick jag ner på stan för att träffa hanna men hon hade
då inte slutat så jag for till tbs (hennes skola) och satt där med hanna & moa och väntade
 på att deras mattelektion som dom inte var på skulle ta slut.
 Sen liftade vi med nina och hennes mamma till alhem til hanna och åt osv
sen blev det ursviken med hanna lisa caisa kevin och även frida kom förbi
ett tag med hennes vovve som var skitskraj hihii Vi gjorde inte så mycket
, gick bara omkring och började se pirates of the caribien (stavning?döde mans kista.
 Men sen kom min pappa och vi skjutsade hem hanna sen sitter jag här nu med mjöööölk! Jag är så förbannat trött så jag ska nog ta och sova nu, PUSSS!


v här är iaf nerissas stygn!¨



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi min blyga vovve :]

2009-01-19 @ 23:06:01
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0