22.10

Jessica har varit här och skulle plugga med mig men hon är heeelt obrydd.
JAg började blöde näsblod som fan... ovanligt, nej.
SÅ vi gick ut ocg gick ist och träffade nathalie och vi har stått och skrikit på
en väg och dom hatar mig =) För att jag är konstigare än dom=)hiihhihi
HAr försökt förstå mig på judendomen nu iaf
fan inte lätt men nu har jag iaf en teknik för att lära in mig den , hör bara.

•Skriv ner det du ska veta
•Glöm allt 
•Datorn
•Läs
•Datorn
•Sov
•Vakna
•Läs
•SKOLA
•Läs
•Glöm allt
•PROV
WEEEEEEEEEY! kommer gå skitbra! verkligen..



Stones taught me to fly
Love, it taught me to lie
Life, it taught me to die
So it's not hard to fall
When you float like a cannonball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0