Sometimes I want to be somebody else

Hallåhallå,  steg just precis upp för att pappa kom in och väckte mig.
Gårdagen blev faktiskt ganska lyckad , började med att jag och nathalie
for till vitberget och kollade lite , vi gick då upp för  en stor del av backen i
liftspåret som är rääättt så brant haha och när vi kom där och går så flyger
 det ungar kors och tvärs överallt hahah barnbarn.
Var mkt folk där och träffade på en massa. Sedan kom sofia och hanna så vi stod där och kollade
ett tag sen  for jag och nathalie ner till shell och skulle köpa en dricka
 , då dök jessica upp från ingenstans och vaaaar förbannnaad , menmen det blev
bättre under kvällen ;) tur är väl det hah.
Sen kom hanna och sofia ner så vi var nere vi shell ett tag för
 ingen av dom där jävlarna ville ju gå och se , sen så gav dom
 upp eller rättare sagt så ville de gå dit sen så vi var där uppe igen lagomt till finalen .
Jag har ingenaning om vilka som körde finalen eller jag vet att Johan Westerlund från robertsfors vann sen vet jag då ingenting med , score till mig.
Film från hill-racet
När folket  började dra sig hemåt från vitberget så gjorde vi det
 med men denna gång ner till shell igen och träffade folk men där skulle
det stänga så vi fick idén att gå till a-torp men det blev inget av!
för utom att nathalie GICK dit . Sofia och hanna försvann då.
Vi konstiga gick iaf ner till statiol och jag fick ett rätt så roligt samtal av
min mamma haha söt hon är , vi fixade tillslut skjuts till a-torp,
hahaha jag och jessica hade ju som kirrat värsta åket annars ska ni veta ;) ;) ;) ;) ;) wiiiihooo.
När vi kom till atorp så var det nå folk där som vi
träffade på och nathalie var förbannad och for iväg i nån bil och det var
som henne vi skulle träffa i början men ja.
 Just innan ett drog alla sig till max men jag och jessica sket i det och väntade
 på att pappa skulle komma för han skulle hämta mamma i bergsbyn men tiden
 bara gick och gick sen ringde jag han ba nämen jag är i bergsbyn fortfarande , väääärt 
, fast då tog det bara en stund så var han där.
 I bilen på väg hem så var min mamma söt igen haha , vi rockade då till jamen blundt eller vad fan det nu var haha...

Idag vet jag bara att jag snart ska på husvisning i frostkåge och kolla på ett hus med stall , såg skitfint ut!
Sen så har jag som inga riktiga planer på vad som händer , Men nu måste jag rusa!
PUSSS!!!



JAG & JESSICA

bild från nyårs men det funkar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0