Is almost more than I can take

Hallå , igår såå umgicks jag först med nathalie och jag var förbannad för att jag inte orkade göra något haha o hon blev då förbannad också hahah , sen gick vi  iaf till jessica och umgicks med några stycken. jag skulle ha sovit där med nathalie linnea o colette men så blev det inte så jag fick skjuts hem just efter två. Ännu en tråkig kväll i skellefteå WiiihIHHIO! sen kunde jag ju såklart inte sova så konsekvenserna på detta blev att jag sov länge o sen var det bara att kasta på sig kläderna och fara till min farbror som har fyllt år och uppvakta honom sen så ville  hans son , våran kusin Otto treår följa oss hem och han är då hyperaktiv och sitter inte stilla EN sekund , ungarungar...
Nyss så somnade jag i soffan och vaknade som om det var en ny dag haha, nu orkar jag inte med att göra någonting så jag ska nog bara sitta hära sen typ se tv/film eller nå=) Ha det bra , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0