12.31

 

GEMEJ!!


Den sadeln skulle passa mig så himla bra då jag verkligen vill
ha stora knästöd och på sadeln jag har nu så har knästöden gjorts
om innan vi köpte den, ( en kieffer) bara det att stöden  är sydda så det ska passa en kort ryttare bra.
Och sitsen är jag inte heller så nöjd med för jag vill ha en djupare sits!
 Bates Innova skulle var perfekt! bara det att mina föräldrar skulle
 nog inte hålla med om det då den kostar dryga 20.000 HHAh ;)Den är dock så himla mycket snyggare i verkligheten än på bilden.
 Men jag kan ju ta den här hoppsadel medans jag håller på , en brun amerigo cc! Men den passar tyvärr hästar med högmanke och min häst har absolut inte det så jaa , då kan jag ju ta nån av dom här ist^^ ,
  PRESTIGE PARIS D  

  
EQUIPE EXPRESSION 


hHAAH  fan att man inte var rik!

Men något jag säkert ska inhandla till yippie innan tävlingssäsongen
 drar igång är ett u-format pannband med silver swarovski
 diamanter som ser ut som strass fast med läderbakrund . SKitsnyggt!!

Jag som skulle plugga lite men fastnar istället och kollar på en massa snygga prylar här!
HAr ändå varit duktigt och städat mitt rum, men magontet är kvar.
Och inga bra tvprogram har börjat än och orkar inte se någon film , inte själv åtminstånde det är astråkigt.
Finns inget mer att skriva om nu för tillfället! PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fraggan vill ha Equipe sadeln;)

2009-01-26 @ 13:52:04
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0