one step forward, two steps back

En helt vanligskoldag men vädigt soft förutom att en kattjävel
 kom in i cafeét? haha jag blev då rädd.
Sedan så hämtade ulrika oss och skjutsade mig
och jessica till stallet där vi red ut med sussie , träffade
ett rådjur se, råkade jag säga att dom klättrade i träd  , men jag tänkte
 faktiskt på lodjur då. Gick väl bra annars  förutom mina satans skavsår
som jag fått när jag red med handskar som det var hål i.
Ulrika  var snäll och mockade åt mig , eller jessica tvingade henne.
Min häst smet även då han skulle ut i hagen , sicken jävel , for bara en bit och
ställde sig och pissade? Yippie är faktiskt lite småskum.
NU så har jag nyss ätit och ska hoppa in i duschen så småningom
och sedan fara till jessica antarjag ? nathalie ska också dit vet jag då ,
vad vi ska göra har jag ingenaning om , typ fixa nån lokal tills ihelgen ,nathalie fyller ju år på
 torsdag och jag nästa helg så då ska vi typ ha något ihelgen , om det blir av=)?
menmen  har inget att skriva för mitt liv är förbannat tråkigt ! men ha en forsatt bra dag , PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Sussie

hahaha rymde han?! Vi undrade som vad ni höll på med:P

2009-01-20 @ 23:27:47
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0