Our road has come to an end

Hejhejj Var nyss och lämnade jossan på busstation för hon skulle åka hem.
VI har just insett att vi träffas typ jävulskt ofta nuför tiden haha=)
Ihelgen har vi inte gjort så mycket bara tagit det lugnt.
Igår kväll så var vi först hos hanna med linn nathalie , sen även kevin och
lisa som vi gick och mötte.
SEn så skulle jag o jossan träffa några lyckselebor som hennes bror känner
 och inte visste vi hur någon av dom såg ut haha? mycket bra.. not.
Men vi träffade dom iallafalll sen så gick vi till max en tväris o köpte glass
 men jag drack då gratis kaffe! gratis är gott!!!
SEn så gick vi tillbaka till hanna men nathlie och linn var då inte kvar
 men vi kollade på en film som gick på fyran om några som hade en tant till granne som var heeeelt insane !
SEn for vi hem igen och gjorde inte så mycket eller jag låg och
såg en piss film och jossan somnade haha.
SEdan när vi vaknade imorse hade vi bestämt oss för att tolka bakom
min häst med pulka men det blev inge av för vi hittade ingen... så istället for vi dit och jessica
 plockade vi upp på vägen och  hoppadeupp  båda på honom barbacka  , han brydde
sig inte ett dugg utan marscherade bara på som vanligt  vi for
och skrittade en sväng, stackars jossan , livrädd och allergisk hahah;)
 Men det gick bara bra och nu kommer hon börja rida!int.
Efter det så hoppade jossan av och jag red lite dressyr och skuttade lite med honom.
SEn så for vi hem och ååååååt. Efter det vare bara attt hoppa in i duschen
sen packa ner hennes saker sen skjutsade jag o pappa henne till bussen=)
nu  så satt jag mig ner vid datorn ENDAST för att skriva det hära och kolla
 den sak som jag kollat miljardersgånger.
Sen så ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag
sen plugga judendom.... måste fan få vg annars blire g i betyget , i think! det vill jag ju som inte.
Ska sätta mig ner imorn och söka in på gymnasielinjer blir nog;
1. HolmenHäst - ridgymnasium i Kalix
2. Teknik - skellefteå ,Inrikting vet jag inte?
3. har ingen aning hahah ursh.

 Nu så ska jag lämna den här datorn och återgå
till den verkliga världen och all skit som den här att erbjuda
HAHAHAH förresten fick jag veta en sån jävulsktrolig sak av linnsan idag den kommer att få mig att skratta i sisådär ett halvår om  inget annat rolig kommer att hända . Säger bara TACK till er två! HAHAHAHAHA
Ordet kanske är det värsta jag vet just nu , fuck it
PUSSSS!!





Kommentarer
Postat av: Sussie

haha tagga Kalix! Jag och Marre följer:P

2009-01-19 @ 10:44:04
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0