Loved by all cause you got that ass

HEJ!
Sitter på skolan nu , har no. Ska skriva någon uppsats på fysiken om rymden ,
 har valt att skriva om kvasarer som är ett energiutstrålande objekt
 i rymden som är en galaxkärna. HAr inte läs så mycket om det/den? vad det nu är.
Ska nog ner på stan med jessica när vi slutat vid fyra, har bara hk
kvar sen. Datorerna funkade då inte först här utan det pep bara som
fan och det blev ett helvete för alla lackade.
Men nu funkar då dom och allt är frid och fröjd , iallafall lugnt för
 att vara våran klass , hahah jag kollade mig nyss runt och insåg
att vi inte ens var så många i rummet... våran klass är one of a kind! eller bara ovanligt tråkiga? elr jag vet då inte vad vi är
 DAgen har iaf gått någorlunda fort  tur det=)
NU ska jag läsa lite om det hära eller så inte hiih ,
ska iaf låtsas läsa lite och skratta åt den knäppa människa bredvid mig;) PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0