Let me hold you for the last time

GODMORGON , 
Steg upp klockan sex och skulle duscha
men insåg att jag hade färgat håret igår och har idrott  nu
på morgonen så jag sket i det. Håret blev  faktiskt riktigt bra!
NU sitter jag då i täckbyxor och väntar på bättre tider hehe.
Min mamma som är ledig får lov att stiga upp och skjutsa mig ,
hon har det och att ge mig pengar att välja på.
HAr som sagt glömt mitt busskort i Ammarnäs!
Jossan
har ingenaning om vilken buss hon ska
ta för hon låg nämligen och sov igår när jag ringde , lät fan inte pigg.
Jessica däremot var skkkitpigg och satt och såg
 nån film, hör ju som inte till ovanligheten om vi säger så.
Dagen börjar med att vi har skridskor på idrotten , jag minns inte ens om jag var bra?
förra vintern gick jag ju på kryckor så då åkte jag som inget.
HAHa historian om vrf jag gjorde det orkar  jag inte ta , de som behöver veta vet det.
Men jag hade iaf en rejält stukat fotled , uppsvullen och typ blåsvart på ett ställe och sen
hände det nått med ledbandet men jaja=)
Sen har vi bara en vanlig skoldag, slutar som jag redan sagt runt tre.
Ska ner på stan då och vänta på jossan (om hon tar tre bussen hit, annars får mammsen skjutsa ner mig sen)
IKväll ser vi vad som händer=)
Ha en bra dag! PUSSSS!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0