I'm sick and tired of getting nowhere



Godmorgon!

Vaknade nyss och ska snart hoppa in i duschen , igen .
Är nån duschnarkoman haha. Igår iaf efter jag skrivit sista
inlägget så var jag ut en stund och träffade
emil och jessica som var ute på deras smoke.
 Sen satt jag och väntade på den där jävla aplotten och trodde verkligen att jag
skulle få mycke poäng , men fick som vanligt bara fem , jävla lottfan. Jag har då alltid otur i sånt=)=)=)=)=)
Idag händer inte speciellt mycket , ska till skolan , börjar halv elva har engelska sen lunch , so , slöjd och spanska.
HAr fortfarande inte fattat vilka verb vi har i engelskan , men det löser sig säkert=)
Ikväll ska jag iaf fara och hoppa min yippie , kommer nog gå
 bra förutom att han kmr varar taggad till tusen!
 Har inte hoppat riktigt ordentligt på länge utan bara
småskuttat på typ höjder långt under tävlingsmått om vi säger så.
Ihelgen på fredagen blir det iaf att fara och kolla på det så
 kallade Hill-racet , skoterbacktävling i Vitbergsbacken, vad vi hittar på efter o före det har vi väl som klart för oss hihi. Lördag så vet vi nog också vad vi ska hitta på eller jag minns inte haha.
Söndag fyller jag år!!!!!!!!! så då blir det nog bara att vara
hemma o att släktingar och sådana kmr och ger mig presenter, sånt gillas!
Jag är då så förbannat trött på att det aldirg ska hända
' något riktigt kul , allt har varit på samma jävla sätt skitlänge nu.
Vad hände med det där "
Efter regn kommer solsken" , bara en myt det med.
Aja allting har väl sin mening
 , Allting har ändå ett slut . Föralltid finns inte.
Kanske lika bra att inte tänka på något , bara leva i
stunden och ta varje dag som den kommer , aldrig blicka tillbaka på de bättre som tillhör det förflutna för det kommer ändå aldirg bli det samma igen. Inte blicka framåt heller , skapa förhoppningar och förväntningar på att allt kommer att lösa sig och att det kommer bättre tider igen.
 Allting blir vad man gör det till.
 Allting har sin början , mitten och sitt slut. Inledningen skapar man själv.


Slutsnackat om skit nu dags att agera och stiga upp och duscha=)

Ha en bra dag! Tjingeling, PUUUUSSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0