I don't know where to go from here

Kom nyss hem och har varit på skolan , känns fan inte
verkligt att lovet är slut  och inte har jag vänt tillbaka på 
dygnet inte.. låg vaken kring tre till typ halv fem inatt/morse
hahh känns ju int så himla värt=) hade även utsläpp av hästarna
  i morse så då var det bara att stiga upp ännu tidigare för att duscha
o all skit. O peter gör oss så hiiiiiimla glad , so prov , skriv allt du kan om judendomen?
hah hur fan ska  man få in något som är helt ointressant i skallen
och kunna rabbla upp allt på ett pappen , fan omöjligt .
 Han förväntar sig ju också att man skA kunna i princip hela boken haha. fyfy.
NU har jag varit hos nina på kusen&co iaf och hämtat
havrekomplittering och mash , eller lättare sagt foder till min häst;)
 Och nu sitter jag här o väntar på att mami ska göra maten klart sen
 bär det av till stalllet och efter det ska jag hem o duscha sen har
 jag inte en aning ska väl sitta här och dryga jävel
, trevligttrevligt som alla andra jävla pissdagar
jaja nu har jag inget mer att skriva tror jag? harebra pusss!

Too late to hide
and too tired to care
take what you've left
and forget the rest
take what you see
of what's left of me
you know where I've been
and I don't want to go there again

Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

Faan vad hon bloggar. :]

2009-01-12 @ 17:06:42
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0