I can't even convince myself

Gårkväll blev så att jag var hos hanna sen
kom linn och lisa dit o vi gick till ica där
vi träffade på några och sofia kom och
 joinade oss , sen så blev det så att vi hamnade
 i en lägenhet intill och tillbringade kvälllen dära
 med några sköna människor , inlandsbor förfan! ;)
Jessica
och nathalie kom även dit men dom for
 därifrån sen. 
Lisa ba när vi skulle gå upp för en backe så
la hos sig ner och ba nu ska jag rulla uppför
 , sen låg hon där helt stillla HAH!!!
 Var en sådär lagomt trevligkväll
som slutade att jag sov i soffan hos hanna haha=)


Idag så vaknade jag av att hannas mamma var
 och smög haha sen så for jag och pappsen till
stan för att köpa ett par skor men när jag hittat några
jag vill ha så duger inget annat hah , så jag för vänta tills
 imorgon då teamsportia har öppet =) Efter det så for jag hem
 en tväris sen gick jag pappa och hunden ut i skogen , jag var då
förbannad så tar för att det var ett skoterspår som folk hade gått på och helt plötsligt
stigen/spåret slut? och hundjäveln lyssnar inte ett piss och springer
bakom mig och trampar på mina hälar för att hon vill att jag ska flytta på mig så
 att hon ska få gå först? snygg hund.
Direkt efter ddet då jag kom hem så gick mamma i högvarv och skulle
 ha mig till stallet för att raka min poa.
Satan så långhårig han var! och allt hår fasstnade på mina
 kläder och det var håröverallt och kliade jävel men.. det blev iaf skitbra!
SJälvklart så blev det raka vägen in i duschen och få bort håret
 som var öveeerallt , känns  fan fortfarande som jag har det i munnen. 
Håller på att städa mitt rum nu men tog en paus , blev en lång sådan.
Har kollat lite på nått tvprogram då en man pratar med
 hästar och kommunicerar med dem på ett speciellt sätt så att de förstår varandra
 , men nu blev jag  less på det för dom snackar nå konstigt språk och ja , det blev iaf inge bra längre.
Nu ska jag nog snart återgå till min städning och försöka få ordning på något dära.
Sedan ska jag nog kolla om det är något annat bra på tv senare
, annars blir det nog att göra en tidig kväll är rätt så trött faktiskt!
 jamen nu har jag som inge mycket att skriva
, borde kanske återgå till min städning. men ha det bra! PUSSS!!








Hey little girl on your way to class
Loved by all cause you got that ass
cutest eyes and the greatest smile
for a year for a time for a little while
Somebody told me that you got old
looking for someone thats made of gold
Hey little girl on your way to class
In a year they'll be gone cause you are an ass
no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby
Hey little girl on your way to prom
One little night then your life is gone
All that you had is a fairytale
now you're standing alone wonder why did you fail
Somebody told me that you're ok
Somebody told me you passed away
Life aint coming back for you
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby
no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0