Everything is made to be broken.

Imorse så steg jag upp tidigt och for och hämtade hästan i bergsbyn och tog honom tillridhuset för att rida för micke , mamma kom dit med allergiska josefin som skulle se när jag red haha, gick jättebra! sedan så var det baara att skyndaa sig hem och sedan fara på stan. Så mamma lämnade av oss hem och for o fixade i stallet=)
Vi träffade sofia och elin på stan=) , elin har jag typ inte träffat sen förra nyårs?:O helt sjukt!
menmen hittade iaf inget på stan?
Sen så sitter vi här nu och har ätit o typ halvsovit haha. Igår så gjorde vi INGENTING , var bara förbi en fest i en kvartersgård häribrevid sen for vi hem , int så kul att vara nykter bland alla som dricker. Och sen hade jaG  så föbannat ont i mitt huvud. MIn hund , Nerissa har förresten tagit bort en fettknöl eller vad det nu var som hon hade bak i nacken som hon alltid ha haft men var nu tvungen att tabort för det växte typ. Så då blev det operation och typ 9 långa stygn och dom har också rakat runtomkring och det är varigt och äckligt. Jag spyr typ.
Ikväll har jag ingenaning om vad som händer ännu. och just nu är jag irriterad.
menmen hare bra , PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0