every day comes to an end

Jag vet egentligen inte varför jag gör det här men jaja , nu ska jag FÖRSÖKA att börja skriva här men vi får väl se hur det blir med detta för jag brukar som inte ha orken att skriva av mig en massa skit har int skrivit sen augusti o då la jag typ in bilder? haha vi får väl se hur det går hiih=)
nu blire en början på allt jag ska inte skriva om nått som har varit för de tillhör det förflutna nu !
Idag har jag absolut ingenting att göra , annars hade jag inte börjat skriva den här skiten men sen skulle iaf jag och nathalie hitta på något , har ingen aning om vad men vi har iaf haft tanken på att dö men vi får väl se hur det blir med den saken .och så ska vi nog förbi jessica , colette och linnea också=) Om ni (om det ens är någon som läser detta) möjligtvis vill veta så är min mobil helt puckad och går in på internet heeeeela jävla tiden så att han pengar på telefonen ger absolut ingenting när den går in  där utan att man rört den hah=S jag kan då aldrig ha en mobil som funkar normalt. NU ska då jag hoppa in i duschen elr badkaret  rättare sagt för duschen funka typ inte o vi ska göra om där men nu är det bara en massa jävla grejer där haha=) men det kommer väl förhoppningsvis , kommer fan bli vattenskada när jjag försöker mig på att stå och duscha i ett badkar?  kan ju alltid sitta men då är det lika bra att bada o det tar då flera år , nämen seriöst slut på skitsnacket nu ska jag ta och DUSCHA elr vad man nu ska kalla det. HA en trevlig kväll ! puss









Thoughts of something better will always exist

Kommentarer
Postat av: cais

jak leser

2009-01-10 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0