As we go on , we remember all the good times we spend together

KOm just hem från skolan , kände mig redan hängig o hade
 ont i magen i morse , fast jag tänkte inte så mycket på det
eftersom jag brukar ha ont på morgonen ibland så inget konstigt
med det. Men sen när jag kom till skolan hade jag konstant ont och
 ibland knep det till i magen så jag valde attt gå hem  och på väg ner
 tilll stan och bussen kändes det seriöst som om jag skulle spy.
 Undra om lärarna anar skolk då varken jag sofia nathalie eller jessica
är på skolan bara linn som är riktigt frisk . ´Fast vi har nog lite olika orsaker till att vi inte är där ;)
Får jag magsjuka nu så vet jag då inte vad jag gör..

KÄndes som en evighet innnan buss kom , och när jag äntligen
hoppat på den och när den kört en bit så ser jag en tant som är
ute och rastar sin papillon (hund) ahahaha sen drar hunden iväg upp på en
storsnöhög och står och sliter i kopplet , stackars tant kunde inte hålla
 emot och drogs halverst upp i snöhögen hahha ..
Och när jag kommer hem och startar den här datorn (för den stationära är så långt borta haha..)
så är det nå fel med batteriet på den så man måste ha i
laddningskabeln elr vad man nu kallar det hela tiden och de tänkte ju jag
 så klart inte på till en början så tre gånger TRE gånger startade jag om
 datorjäveln som bara slog av sig själv men då kom jag ju på mitt fel tillslut hhaha....
 Jag tror iaf att jag ska försöka få något gjort utav
skolarbetet om kvsarer idag även fixa spanskan som vi ska
 prata om muntligt imorgon även dom aldelens för många orden
som jag ska kunna, borde också plugga på lite om islam så det inte
 blir kvällen före pluggande för mig , inge bra det.
 Nu ska jag stoppa i mig några värktabletter sen plocka
upp kläder som jag slängt runt om mig i mitt rum sen så 
lägga mig framför tv tror jag.
Blir inga bilder nu för jag har nog inge på den här datorn
 så jag orkar inte ens kolla efter någon
, det här får duga men jag själv hatar inlägg
utan bilder och det finns nog en massa som håller med mig på den punkten?!
Menmen peace out gott folk! PUUUSSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0