23.25

Vågar inte torka håret.
Vågar inte se.

SIST BLEV DET GULT FÖR JAG SKULLE PROMT EXPRIMENTERA MED NÅN FÄRG , jävla kyckling och sen löpte vi upp på maxi genom skogen och det var bara issss hela vägen... intressant inlägg not.
Jag är förbannat pigg nu och vill hitta på nått? men sängen väntar på mig och skridskorna imorn... fy.
SLutar ca kvart över tre imorgon brukar få gå tidigare har ju NO hahha larslars...
Nu ska jag ta och ringa josefin och kolla om hon bestämt sig vilken buss hon ska ta, kan ju som vara bra att veta.
Snart måste jag ta och rensa bort alla gamla bilder från min dator , det är rent ut sagt en plåga att se dem.
Förresten tror jag att jag har det som kallas betygsångest?
 jag måste alltid vara bättre än mig själv , prestera bättre än vad jag tidigare gjort.
Nu svammlar jag snart. 
SOVGOOOTTT! pusssssss!










 

Is love just a feeling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0