23.09

Hallåhej , Var nere på stan idag med linn och kollade skor hittade ett par
sneakers som jag nog ska köpa , måste bara övertala mammsen
 ,mina pengar behövs till annat hehe. Sedan hämtade pappa oss
och vi skjutsade hem linn o sen vara bara att fara hem  och byta om
 till stallkläder och sticka till stallet , 21minus ...
Red iaf först Ivan , jag säger bara nyrakad , iskallt.
Han var vild ahaah studsade runt som en och annan studsboll
, han är fan söt! Sen skulle jag rida min yippie , blev barbacka idag o bara
lite läpp arbete på banan pga av kylan , fyfan vad kallt det var.
Men han var så duktig så=) Förresten så när vi körde till stallet så hade det
hänt en trafikolycka just innan stallet och min mamma får panik ba tänk om
 nån häst ha blivit påkört , jag ba kanske yippie HAHh då börjar hon tokhetsa
 ba nämen nej men nej men HAHAh hon är tokig.
 Var iaf två bilar som hade krockat gissar jag? vi trodde även att det var marre som
hade klantat sig då det var en bil som hennes , skulle inte förvåna mig he he hehehehe ;)
Här kan ni iaf läsa mer om krocken> http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article232393.ece
Sen var jag även snäll och följde min mamma och hjälpte henne att handla på maxi
,
fan vad snäll jag är eller har blivit som jessica säger elr vad hon nu sa hon påstod
 iaf att jag var konstig(om jag minns rätt) bara för att jag var trevlig som jag alltid är? =(
Sitter iaf nu med färg i håret , ska bara färga utväxten med färgen på bilden nedan.
 Perfekt för det som redan har blont hår men inte vill att det ska vara gult
, blir lite gråblont med glans av den. Skitbra färg om jag får säga det själv!
Men tycker ändå att färgen försvinner efter ett tag men det är nog bara jag som tycker det haha.
 Finns även med en tub som gör håret skiiitmjukt som man använder flera gånger när man tvättar håret efter.
 Måste ta och inhandla mig ett silvershampoo igen. Funkar otroligt bra!
Jag upplever alltid att mitt hår är gult men det kanske inte är det?hahajadu

FÖrresten så var min lärare onormalt konstig idag .
Jag- VAFAN JAG TRODDE DET VAR VÄGGARNA SOM PRATADE!!
P- Asså inte för att jag tror det men..... går du på droger?
HAHAHA antigen går jag på droger eller så är jag hiv positiv ..... oherrre
Linn dog då.

Ikväll ska jag iaf försöka plugga lite judendom he he he skitkul
 , men börjar faktiskt förstå mig på det tror jag nästa( nu myttar jag jävel). Imorgon har jag ingenaning om vad som händer , bara att sötjossan kommer hit=)=)=)  får se vad vi hittar på ihelgen , finns förfan inget att göra i skellefteå?..
MEN NU blev det bråttom måste he i resten av färgen i håret! PUSS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0