21.31

fy nu känner jag att det  tar ont i min hals när jag sväljer
inge halsfluss hoppas jag  =O ne fyfan.

Imorgon blir det att fara på ridhuset och
hoppa med marre och sussie och pollarna , jessica också om hon vill haka på?
Blir nog efter nio på kvällen så jag har lite grejer att hinna med innan dess också.
hade tänkt börja på no.uppsatsen som jag har tjatat på mig
 själv och tänkt ta
och börjat med varje dag sen jag fick veta att vi skulle
skriva den , menmen det är typiskt jag att skjuta upp grejer.
Ska även kolla om pappa har tid att följa och kolla på skor
med mig eftersom idag har jag varit sjuk och igår så hade
inte majoriteten av affärerna öppet  och så har jag ju även
som jag tidigare sagt glömt min plånbok med allt vad man
 nu har i den i min stuga 30 mil bort, lyckat! Ett nytt busskort
köpte jag då iaf , inte så värt på tanke med att jag bara åkt
buss 2 ggr sen skolan började om efter jullovet hah...
Nu börjar lipstick jungle om
, så jag avslutar här och säger Godnatt & sovgott , drömsött PUSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0