20.54

hejsanhoppsan sitter här nu och väntar på att klockan ska slå nio så att lipstick jungle börjar.
Har inte sett något program , men det verkar ganska bra faktiskt!
har inte gjort ett piss , har inte skrivit på no.n meeen
jag har tränat på spanskan , annars skjuter väl peter mig..haha läskigt
Blev då ingen promenad med vovven eftersom hon tog
 bort stygnen idag , gick bara bra det.
Orkar inte ta med lillavovven för hon har så förbannat
korta ben och går sakta som nån sköldpadda.
Men nu börjar det snart , ska ta och hämta te i köket twinings green tea&mint utan något i , skitgott!!
Jag har min te perioder , ibland är jag less och dricker de inte och ibland dricker jag det jämt , en sådan period är jag inne i nu. Så nu ska jag rusa till köket o hämtaa de=) , trevligt kväll! PUSSS!!!!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0