19.38

har varit ute och gått i en och enhalv timme , hur mår jag?
Träffade iaf linn och hanna och gick en bit med dem=)
Är det någon som vill göra mig sällskap någon
 gång så hör av er hahaha
;) sofia vill då alltid följa för hon är lika retard som mig.
Det var fan skönt att bara gå och tänka på igenting
 eller rättare sagt tänka på allt och inget.
Jag fick även en rolig nyhet av linn , skidor
 imorgon haha fyyy . Har inte åk på ett bra tag
, pga av att jag hade kryckor sist vi åkte med skolan och sist jag
åkte var med pappsen , har ingen aning om när det var minns bara
 att vi åkte en mil på tävlingspåret o det var en plåga , jävlar backar uppåt hela tiden!
Nu ska jag nog duscha sedan slänga mig framför tv med proviva , skulle kunna dricka det dagarna in och ut!
PUUUUUSSS!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0